200 лева вместо 190 иска програма "Хоризонт" на БНР за излъчването на
30-секунден клип с послания на кандидати за евродепутати в предиобедния
пояс - от 6 до 10 часа. Леко завишение има и на спотовете в
следобедните часове между 17-19 от 150 на 180 лева. Участието в диспут
остава 70 лв. за минута. Освен това държавното радио предлага и още три
платени форми на предизборна реклама - визитка, интервю и репортаж. Ако
претендент за Брюксел иска да си промотира визитката до 3 минути, ще му
струва 600 лв., за петминутно интервю трябва да плати 990 лв., а за
репортаж до 3 мин. - 600 лева.
Най-голямата частна телевизия у нас - bTV, ще взима 1540 лв. за половинсекунден спот около извънредните новини в 15 часа. Два часа по-късно, преди да са ясни резултатите, се покачва и цената - 1980 лв. за половин минута. 3055 лв. е рекламата в предизборното студио в 18 часа и логично най-скъпа в предизборното студио в 20 часа - 5499 лв., тъкмо когато подредбата на претендентите трябва да е приключила.
БНТ ще иска 1060 лв. за едномиутен клип в делнични и 1147 лв. за същата продължителност в почивните дни. При предишната изборна надпревара тази цена е била 1125 лева. Цените за БНТ2 и БНТ Свят са по-скромни - съответно 170 лв. и 208 лв. за минута.
Най-голямата частна телевизия у нас - bTV, ще взима 1540 лв. за половинсекунден спот около извънредните новини в 15 часа. Два часа по-късно, преди да са ясни резултатите, се покачва и цената - 1980 лв. за половин минута. 3055 лв. е рекламата в предизборното студио в 18 часа и логично най-скъпа в предизборното студио в 20 часа - 5499 лв., тъкмо когато подредбата на претендентите трябва да е приключила.
БНТ ще иска 1060 лв. за едномиутен клип в делнични и 1147 лв. за същата продължителност в почивните дни. При предишната изборна надпревара тази цена е била 1125 лева. Цените за БНТ2 и БНТ Свят са по-скромни - съответно 170 лв. и 208 лв. за минута.
Коментари
Публикуване на коментар