Още един телевизионен канал остана в историята, след като на 11.11.2013 г.
сигналът на Нова българска телевизия (NBT) бе прекъснат. В ранния
следобяд картината замръзна и на екран се появи логото на медията. В
мрежата на Близу каналът вече е заменен с новия "Comedy Central Extra".
Повече от 40 служители на NBT в Пловдив и София трябва да си търсят нова
работа.
Нова българска телевизия стана собственост на Георги Гергов през 2007 г. Преди това бе известна под името "Евроком - Пловдив". При започването на новото си бизнес начинание той възнамеряваше да основе своя медийна група с телевизия, вестник, радио и сайт. Проектът за радио така и не се осъществи, вестникът спря през февруари 2012 г., а сайтът замръзна преди месеци. Слухове за проблеми с медията се появиха още преди няколко месеца. Ива Николова, която бе едно от емблематичните лица от ефира на NBT, внезапно замени полето си на изява и пое сутрешния блок на ТВ7.
Историята ...
Телевизия Евроком - България излъчва от 1997 г. от централно студио в град Пловдив. Чрез мрежата от над 300 кабелни оператори, Евроком България покрива близо 95% от територията на страната. Телевизията е част от цифровите пакети на Busatсom и ITV Partner. Евроком България разполага със студия в София и Пловдив, а кореспондентската мрежа покрива цялата страна.Това позволява да се проследяват и отразяват всички важни национални и регионални събития. Регионалното присъствие в Пловдив разкрива многобройни възможности, свързани със събитията, организирани от Международен панаир Пловдив.
Нова българска телевизия (NBT) е приемник на телевизионния канал Евроком България. От 12 септември 2008 г. Евроком България е собственост на Международен панаир Пловдив, от април 2009 г. програмата се излъчва от конгресния център на Панаира, а от края на май същата година излъчва под новото име Нова българска телевизия (NBT) и носи логото на Международен панаир - Пловдив.
Модерни студия, високотехнологична база и 24 –часова програма с национален обхват са само част от характеристиките на медията. Политиката на панаирната телевизия е да спомага за развитието на бизнеса и деловия живот в региона и страната, както и да утвърждава чрез предаванията и новините си принципите на гражданското общество у нас.
Сред най-популярните предавания са сутришният блок „Първа смяна” и утринният магазин „Каталог”, ежедневното коментарно студио „Директно”, предаването за политика „Феърплей”, икономическото студио „Капиталът”, публицистичният проект „Акведукт”.
NBT е медия с балансирана и утвърдена позиция в националния ефир. Нейните журналисти изповядват принципите на безпристрастност и равнопоставеност към всички теми от обществения, политически и икономически живот на страната.
Нова българска телевизия стана собственост на Георги Гергов през 2007 г. Преди това бе известна под името "Евроком - Пловдив". При започването на новото си бизнес начинание той възнамеряваше да основе своя медийна група с телевизия, вестник, радио и сайт. Проектът за радио така и не се осъществи, вестникът спря през февруари 2012 г., а сайтът замръзна преди месеци. Слухове за проблеми с медията се появиха още преди няколко месеца. Ива Николова, която бе едно от емблематичните лица от ефира на NBT, внезапно замени полето си на изява и пое сутрешния блок на ТВ7.
Историята ...
Телевизия Евроком - България излъчва от 1997 г. от централно студио в град Пловдив. Чрез мрежата от над 300 кабелни оператори, Евроком България покрива близо 95% от територията на страната. Телевизията е част от цифровите пакети на Busatсom и ITV Partner. Евроком България разполага със студия в София и Пловдив, а кореспондентската мрежа покрива цялата страна.Това позволява да се проследяват и отразяват всички важни национални и регионални събития. Регионалното присъствие в Пловдив разкрива многобройни възможности, свързани със събитията, организирани от Международен панаир Пловдив.
Нова българска телевизия (NBT) е приемник на телевизионния канал Евроком България. От 12 септември 2008 г. Евроком България е собственост на Международен панаир Пловдив, от април 2009 г. програмата се излъчва от конгресния център на Панаира, а от края на май същата година излъчва под новото име Нова българска телевизия (NBT) и носи логото на Международен панаир - Пловдив.
Модерни студия, високотехнологична база и 24 –часова програма с национален обхват са само част от характеристиките на медията. Политиката на панаирната телевизия е да спомага за развитието на бизнеса и деловия живот в региона и страната, както и да утвърждава чрез предаванията и новините си принципите на гражданското общество у нас.
Сред най-популярните предавания са сутришният блок „Първа смяна” и утринният магазин „Каталог”, ежедневното коментарно студио „Директно”, предаването за политика „Феърплей”, икономическото студио „Капиталът”, публицистичният проект „Акведукт”.
NBT е медия с балансирана и утвърдена позиция в националния ефир. Нейните журналисти изповядват принципите на безпристрастност и равнопоставеност към всички теми от обществения, политически и икономически живот на страната.
Коментари
Публикуване на коментар